Kärlek i sovrummet

Var inne och kikade hos Vardagslycka och blev påminde att jag inte visat mina fina bokstäver i metall som jag fick för nån vecka sedan. Har letat och letat efter bokstäver i metall/silver och så fick jag dessa av en kompis i present. Finns ju massor i vitt och svart men silver har jag knappt sett nånstans. Dessa är köpta i en butik här i stan, min Cultbutik:) Nu är dom här ganska små ca 10 cm tror jag så dom kunde inte stå på nån annan hylla än i sovrmmet för dom syntes knappt, satt hyllorna för högt. Visst är dom fina?



Nu när jag fått dessa har jag hittat, på nätet, superfina höga metallbokstäver som jag beställt. Borde komma i veckan. Dyra var dom dock men höga och tjocka så det får ju gå.



Nästa projekt här hemma är att övertala älsklingen om att vi behöver väggord. Just i vardagsrummet är det jättetomt på väggarna och vi vill inte spika och borra så mycket så vad passar då inte bättre än några fina väggord.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad sött!

var har du hittat på nätet då?

kramis

Postat av: Rebecka

Jätte fina bokstäver =)

Ha en mysig dag!

Kram Rebecka

2008-09-04 @ 10:28:59
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: Number nine on Melon Lane

Fina bokstäver! Trevligt ord att ha i sovrummet ju:)

2008-09-05 @ 08:43:32
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Hur snyggt som helst :0)



~Livet i byn

2008-09-11 @ 11:15:26
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback