Bröllopsuppdatering

Händer mycket på bröllopsfronten därav min frånvaro här på bloggen.

I fredags var jag på stan och köpt till lite grejer till dekorationen. Massa ljus och silverfat bla. Var på jakt efter underkläder oxå men hittade inte det jag ville ha så det får bli en tripp till stan i dag igen.

I lördags var det dax för min möhippa, som jag redan listat ut. Hinner inte gå in på detalj nu men det en underbar dag. Enkelt och med mina närmaste. Precis som jag ville ha det. Tusen tack tjejer!

Så i går blev det soffan med täcke och kudde framför tvn hela dagen.

I veckan kommer det bli mycket bröllop igen. Har endel pyssel att fixa och samtal att ringa. Så vi får se hur mycket jag hinner blogga men nåt inlägg ska jag nog hinna med.

Ha en bra dag och vecka!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad kul med möhippa =)Lycka till med shoppingturen och tack så jätte mycket för din kommentar!

Kram Rebecka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback