Vigselringsspan

Snart kommer jag äntligen få bära min underbara vigselring. Även om jag är sjuktnöjd med den så är jag ju tjej och kollar såklart ändå på div sidor efter fina ringar. Här är några läckerbitar som jag hittat. Inte riktigt min stil med så mycket blinbling, priset är ju ett problem oxå, men dom är sjukt snygga ändå.

Ring Sandy Allians och Princess i vitt guld, 8 035:- resp 17 800:-


Ring Clarissa Allians och Princess i vitt guld, 13 450:- resp 23 875:-


Ring Nicole Allians och Princess i vitt guld, 22 700:- resp 34 370:-. Alliansringen är ju to die for.


Denna läckerbit skulle jag kunna tänka mig, fast med en slät ring till som en förlovningsring då istället för tex en alliansring.



Bilder och mer info om ringarna, Vigselbutiken.




Nån som faller dig i smaken kanske?

Kommentarer
Postat av: Desiree

Den första faller mig verkligen i smaken. Så vacker!

Postat av: Desiree

Blev lite fundersam ang ringar o tänkte höra med dig om du vet. Behöver inte en vigselring vara i guld längre? Jag känner bara folk med guldringar o så visar du upp dem här fina o jag blir väldigt fundersam. Det kanske alltid har varit smaksak? Jag hade aldrig tagit den guldring jag har om jag vetat att det gick lika bra med en i silver. suck Är din förlovningsring oxå i silver? Ursäkta dem dumma frågorna...

2008-11-04 @ 09:14:39
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja visst är det mycket som inspirerar just nu, men med tanke på hur fort tiden går så är det snart jul, på tal om snart nu gifter ni er!!! Så spännande, ni har en såååååå fantastisk dag att se framemot, jag är riktigt avundsjuk =) Stor kram!

2008-11-04 @ 11:11:01
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Liza

Väldigt fina ringar, men för mycket blingbling för mig.. kan du inte visa din förlovningsring?

Ha det bra!

2008-11-04 @ 19:19:43
Postat av: Fru Evelina

mmm, ljuvliga! jag ÄLSKAR ju blinbling haha... nummer 2 uppifrån skulle jag inte säga nej till! fast jag är ganska nöjd med min också =)

2008-11-05 @ 13:02:27
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Maja.

själv gillar jag blingbling och de där var skitsnygga! har du några bra tips på bröllopssidor på internet? Min storasyster ska gifta sig i sommar så behöver lite tips till henne:)

2008-11-06 @ 11:53:36
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Linda P

Den översta gillade jag bäst! Min förlovningsring har blivit så sliten bara sen mars (den är i vittguld). Trist, men vad gör man...

2008-11-06 @ 13:14:31
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback