Snart fru M

Inte lång tid kvar nu tills jag får titulera mig Fru. Det är bara denna veckan som kommer nu och nästa vecka kvar och sen smäller det. Tänk vad tiden går fort. Minns när vi bestämde datum i mars 07 och nu är det datumet snart här.

Tror jag kommer börja mitt nya liv med att starta en ny blogg. Denna har ju hängt med sedan feb 07, nästan hela planeringen av bröllopet, och det vore kul att få börja om på ny kula utan bröllopsplanerna, dock kommer man såklart sakna att blogga om bröllopet. Fast jag kommer ändå skriva bröllopstips och dylikt till blivande brudar:) Så efter bröllopet och bröllopsresan kommer det nog blir en ny blogg, precis som Fru Evelina. Får börja klura ut ett bra bloggnamn nu.

Kommentarer
Postat av: jenny

oj,oj verkligen nära nu:-) Börjat bli nå nervös än då? Kram/jenny

Postat av: Fru Evelina

det rekommenderar jag verkligen, var himla skönt med en nystart =)



jag längtar faktiskt mkt till er dag jag med haha... vill höra om hur allt gick, och kanske se bilder? hoppas det iaf, annars kanske du kan maila mig hihi =)



håll tummarna för att fs intervju på tisdag går bra så kanske det blir jönköping! skulle va jätteskoj att träffas!



kramar

2008-11-02 @ 18:44:31
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

En sak är då säker, jag kommer att följa dig till din nya blogg :) Vad roligt att ni snart gifter er!

Kram Sandra

2008-11-02 @ 19:51:09
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback