Min tiara

Idag var jag hos min frisör och klippte mig, välbehövligt. Passade oxå på att köpa tiaran jag ska ha på bröllopet. Kom knappt ihåg hur den såg ut. Blev jätteglad när jag insåg att den ser ut att vara i vittguld/palladium vilket gör att den passar SUPERBRA till min vigselring som är just i palladium. Tiaran är dock i silver men påminner som sagt om palladium. En annan överraskning var att den inte kostade mer än 200:-, hade ju räknat med 400:- så det var ju bra för våran budget:)




Visst är den fin? Bling bling!

Nu är alla mina smycken klara till bröllopet. Örhängen, tiara och såklart vigselringen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh den var verkligen ljuvlig.

Skulle du ha någon slöja eller blir det endast tiaran på huvudet???¨hur som så blir du jätte fin tjejen.



stor kramis på dig.

Postat av: annika

Så det är alltså hos frisörer man hittar tiaror? Eller vet du fler ställen? Har kollat på Glitter och lite guldsmedsaffärer men det finns inte så mycket som jag vill ha. Vill egentligen ha en med vita pärlor i, har inte hittat någon sådan alls. Din var fin! Väldigt lagom!

2008-06-25 @ 10:59:44
URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh jättefin!! kan du inte lägga ut bilder på alla smycken samtidigt?

kram

2008-06-25 @ 11:36:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback