Tjejkväll

Härligt väder idag, soligt och fint. Hade jättetrevlig med tjejerna från BT igår. Träffade en tjej som oxå ska vara på Karstorp och gifta sig i Våmb. Kul. Dom är vi, några månader tidigare bara:) Blev lite shopping oxå. Fick ta i allt jag ville ha. Så nu ska det fixas och donas idag. Bilder kommer imorn lr i veckan.

Ikväll är det Tjejmiddag hos min tärna, som jag förövrigt ska vara tärna åt i maj. Ska bli kul. Brukar inte vara med på så mycket sånt, utan älsklingen, men detta ser jag framemot. Älsklingen ska vara hemma och se på filmer han aldrig annars får se:)

Ha en trevlig lördag! Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

ja den är grym, så nöjd!

Postat av: jenny

kul med tjejkväll:) trevlig helg!! Kram/jenny

2008-02-23 @ 19:22:55
URL: http://jennyshus.webblogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Kristina; Tack för ditt svar. Det var tråkigt att du också har råkat ut för eländet. Vilken tur att dumår mycket bättre nu? Får jag fråga vad m2b är för något? :) Ha en bra Söndag!

Postat av: Kogosamo

God bless you

2010-10-27 @ 07:36:18
URL: http://kogosamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback