Regn och rusk

Vaknade till solsken idag, glad man blev. Den lyckan varade dock inte så länge för här är det regningt och mörkt nu. Usch så tråkigt.

Har massa att göra idag. Konstigt det där, ibland har jag inget för mig förrutom att söka jobb men vissa dagar, som idag, är fullspäckade. Ska på möten på Af snart, sen fika kl 11.30, efter d hem en sväng och luncha sen till AF igen och sist fika (igen) och gå på stan. Känns skönt att ha nåt att göra. Går lite trögt med jobbsökandet just nu, finns inte så mycket att söka men jag försöker iallafall, söker ju allt som går och är relativt. Jog hoppas att det snart lossna för mig och att jag får ett jobb. Står som inringd på lite olika ställen men än har ingen ringt:(Har ju en praktikplats på G om nån månad, hoppas så att det blir nåt, sen hoppas jag att detta ska leda till ett jobb, där lr nåt likvärdigt ställe.

Nu ska jag fixa till mig lite och äta frukost. Ha en bra dag!

KRAAM!


Kommentarer
Postat av: evelina

söker du bara genom AF?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback