Mina glasögon

Här kommer en bild på mina nya glasögon. Dom svarta är läsglasögonen och dom andra, brunmellerade är vardagsglasögonen jag har på mig jämt. Just nu sitter jag med dom svarta:)Tyvärr har jag inga bilder när jag har glasögonen på mig men det kommer. Tycker det är svårt att ta kort på mig själv så jag får vänta tills min Älskling kommer hem. Trivs jättebra med glasögonen och jag tycker själv att jag passar i dom. Å Älsklingen tycker jag ser riktigt het och smart ut:)



Mina glasögon



Foto: © Kristina

Kommentarer
Postat av: Evelina

fina! man ser faktiskt väldigt sofistikerad ut i rätt brills =)
kram

Postat av: Jess

Tack ska du ha =) Vi vill ju se dom PÅ!!! =)

2007-09-10 @ 22:05:38
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback