Jonathan Rhys Meyer

Helt gudomligt snygg är han, Jonathan Rhys Meyer. Denna enormt duktiga skådisen har bla vunnit en Golden Globe för sin roll i "ELVIS", en 4 timmars miniserie. Han är född 1977 på Irland.

Han har varit med i Match Point, (som jag förövrigt älskar), Vanity Fair, Alexander, Velvet Goldminde, Bend it like Beckham, Mission: Impossible 3 mm mm. Listan kan göras låååång. Började sin karriär i fimerna "A man of no importance"- 94 och "Michael Collins"- 96.Grymt snygg är han iallafall och honom kan man räkna med att få se mer av i framtiden.


Jonathan Rhys Meyer

Foto och Källa:
Wikipedia

Kommentarer
Postat av: Jess

a jag vet.. hemskt! Men det gik bra =) Det var inte så många som kom och efterssom jag har så bra arbetskamrater så behövde jag inte säga så mycke heller :)

Postat av: Abdulvanja

many thanks for your dedications to this world

2010-02-11 @ 12:59:16
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback