Adam Levine

Grymt snygg sångaren i Maroon 5 ,Adam Levine, är lr vad. Hans röst kan få mig att falla som en fura:) Deras nya låt Makes me wonder tyckte jag inte alls om i början med den har växt  i mina ögon och nu känner jag att jag måste ha den. Nya albumet "It won´t be soon before long" kommer att släppas i maj. Den 22 om jag inte minns fel. Första albumet "Songs about Jane" var ju en stor hit och man sålde paltina och guld över hela världen och vann många priser. Det var ju dock 5 år sedan och nu hoppas jag detta oxå blir en stor hit. jag kommer iallafall köpa den.



Adam Levine

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, jag ville ha något "somrigt" :D

Postat av: Nina

han har ju ändrats en massa...

har bokat deras cd på cdon.com :D

2007-05-09 @ 14:46:33
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback