Min helg!

Fredag: Gick på stan med Älsklingen och shoppade lite. Blev en Gul Tunika och en vit vid top från GINA, silvrigt nagelack från mavala, mascara från max factor (masterpice) och 1 bok, Blocket av Karin Wahlberg. Senare på kvällen åt vi lasange och drack lite vin. Blev tidigt i sängen, hade kollat på VM tidigt på fredags morgonen.

Lördag: Älsklingen gick och handlade och jag städade lite. Sen läste vi och tog det lugnt hela dagen.

Söndag: Tidigt uppe för att se på Vasaloppet. 37 för D. Moberg, mycket bra gjort. Lagat lite mat nu till Älsklingens matlådor för v.

Nästa v ska jag till af igen och snacka lite. På tisdag ska jag ner på stan och luncha med E. Och på torsdag fika med Gumman vid 15.00. På fredagen ska vi( jag , bubben och mina föräldrar) ner till Lerum och äta middag med svärföräldrarna och sen gå på Konsert i Lisebergshallen, Jerry Lee Lewis. Kanske inget för oss ungomar men en kul grej.

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback