St Valentins Day

Då var det alla hjärtans dag i dag då. Tyvärr känner jag mig lite små krasslig så det blir ingen middag på restaurang idag. Men älsklingen har lovat att laga till en jättegod middag här hemma ist och att vi ska ha d allmänt mysigt hela dagen. Har kännt mig små deppig och ledsen några dagar men jag hoppas att det går över. Tror det mesta beror på att man är arbetsös med ingen inkomst, det känns faktiskt fördjävligt. Det är tur jag har min darling som finns här hela tiden när det är lite deppigt.

Gårdagens storslalom tävling i Åre gick väl inte riktigt som man hoppats. Det såg bra ut inför 2 åket med svenskorna på 4,6 och 7 plats. Men när Anja sen åkte ut så dog allt hoppet lite. Men då är det tur att Maria PH finns för hon körde upp sig till 2 plats och knep silvret. Nu väntar man med spänning på slalomen som körs på torsdag.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback