Underbara helg

vart tog du vägen? Shit va helgen gick fort. I lördags kom Carro och Patrik från Göteborg på besök. Patrik är min sambos bardomskompis som han hittat tillbaka till efter säker 10 år. Carro är hans supergoa tjej som jag direkt klickade med första gången vi sågs. Kul när man på gamla dagar får nya vänner:) Hur som, dom kom hit för att umgås med oss och gå på Matfestivalen här i stan. Vi åt och drack mycket gott och hade jättetrevligt. Var lite sorgligt när dom skulle åka hem. Ska ner till Göteborg snart så då får vi träffas igen:)


Denna sega och mörka dag, börjar nog snart regna här, ska spenderas i sängen och se på SATC. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha " på gamla dar..." =)



jo han kommer bara sova där måndag till fredag så det blir ju 4 nätter där, och sen 3 här.



kram

Postat av: Carin - Fru A

Svar: Ja, jag gjorde behandligen 3 ggr innan bröllopet. Men nu så är min hy sämre än innan pga alla hormoner...



Mmmm, langos är mums!

Ha en bra dag:)!

Kramis

2008-09-01 @ 08:35:30
URL: http://frufa.blogg.se/
Postat av: Carin - Fru A

Svar: Ja, jag gjorde behandligen 3 ggr innan bröllopet. Men nu så är min hy sämre än innan pga alla hormoner...



Mmmm, langos är mums!

Ha en bra dag:)!

Kramis

2008-09-01 @ 08:36:22
URL: http://frufa.blogg.se/
Postat av: Vaniljis

Ha en mysig dag i sängen. Hörs när jag kommer tillbaka! Kram

2008-09-01 @ 09:44:59
URL: http://vaniljis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback