Myskväll

Igår hade vi det extra mysigt här hemma. Tände massa ljus, hyrde en film, åt god mat och bara var med varandra.



Kivilyktorna, mina favoriter.


Idag var sista gången jag såg min älskling1 v. Han ska ha övning med sina värnpliktiga och dom ska sova ute. Det är mycket sånt här nu dom sista månaderna innan dom är klara, dom muckar dagen innan vi gifter oss:). Så det är väldigt jobbigt just nu men samtidigt så är han ju ledig väldigt mycket när han väl är hemma så. Men men, det är inte kul att vara själv så mycket.

Kommentarer
Postat av: anna

nej det forstar jag, jag gillar inte hellre att vara ensam

kram

anna

Postat av: Liza

Inte kul att vara ensam.. inte läge ialla fall! Gillar också Kivilyktorna!

KRAM!

Liza

2008-09-17 @ 21:27:25
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback