Bröllopsnytt

Redan nu har det börjat komma in svar från folk. Alla som svarat har tackat JA. Inte många än men det kommer nog bli. Å vad jag hoppas att dom flesta kommer. Då blir vi nog runt 55 pers, shit vad kul.

I fredags var jag och bokade en päls cape med krage på Kristina-Boden här i stan. Den är ganska kort, når precis nedan för axlarna så jag kommer inte ha nåt på armarna men det siter jag i. Den var sååå fin och billig att hyra, 250:- att jag struntar i om jag fryser.

Fick tips av söta Carin/Fru A att deras bagare, som gjorde deras tårta, jobbar i just Sugarpaste som vi vill ha. Så jag har ringt och pratat med stället hon jobbar på och egentligen har dom som policy att INTE göra tårtor till brudpar som inte har sin mottagning hos dom men det lät som om det går att ordna trots allt. Får veta mer senare i eftermiddag. HOPPAS det löser sig, finns ingen annan i stan som jobbar med sugarpaste så detta är vårt sista hopp. Annars får vi nöja oss med nåt vi inte vill ha och det är ju inte så kul.

Kommentarer
Postat av: Tina H

Hej, Det är inget livshotande som gjort mig sjukskriven utan det är sköldkörtelns dålige örmåda att producera ett visst hormon som slagit ut hela kroppen. Men jag har påbörjat medicinering så fram emot nästa år ska allt vara i sin ordning igen. Men det är en liten omställning... även psykiskt eftersom det innebär pillerätande varje dag i resten av mitt liv. Men som sagt.... om ett par veckor är jag nog på jobbet igen.



Kul att ni valde "vår" låt. Den är sååå fin och gör sig såå bra i kyrkan. När är det ni gifter er? Vinterbröllop antar jag med tanke på "capen" du införskaffat. Det är en så stor dag att se fram emot .... se verkligen till att njuta nu innan och på er stora dag. Den dagen går alldeels för fort.



Kramar

Postat av: Carin - Fru A

Åhhh, hoppas hoppas, nu att Åsa kan fixa eran fina tårta:)! Visst är hon gullig! Håller tummarna!!



Låter tokfint med pälscape, hade jag helt klart burit om jag gift mig i november. Nu får vi hoppas på snö oxå, fast fint ändå:)! Vilken tid gifter ni er (tänker om det är mörkt då)?

Kram kram



2008-09-01 @ 13:18:08
URL: http://frufa.blogg.se/
Postat av: teddy

Håller tummarna för att det löser sig med tårtan :) Vad skoj att de flesta vill komma på bröllpet - nu närmar det sig ju med stormsteg :)



ha en skön måndag tjejen.



kramis

2008-09-01 @ 14:04:01
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Carin - Fru A

Åhhh, vad mysigt! Våmbs kyrka är ju världens finaste. För jag är väl inte alls partisk;)?!

Tänk vad fint det kommer vara!

Nu - jobba, bloggar för mkt på arbetstid, hihi.

Kram

2008-09-01 @ 15:07:33
URL: http://frufa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback