Tårthistorien

Tänkte berätta lite om tårthistorien. Som många av er vet har det varit lite strul med den, Ingen i Skövde har kunnat göra den, ingen annan stad i närheten heller för den delen. Så i fredags var vi i Hjo och hoppades på deras hjälp. Dock blev det inte som vi tänkt oss men vi nöjde oss för vi orkade inte leta vidare och sen så var dom så trevliga och hjälpsamma.

Så på lördagen skulle vi träffa våran toastmadam och hennes sambo. Efter många om och men blev det bestämt att vi skulle komma till dom. Så på vägen dit gick vi förbi ett nyöppnat konditori och vad skymtar i skyltfönstret jo väldigt avancerade tårtor, nåt som ingen annat kunnat visa upp. Så i måndags gick jag dit, blivande mannen är ju borta, för att kolla om dom kunde hjälpa oss. Och svaret är ju såklart JA. Så nu är våran snöstjärnetårta beställd och jag är så lycklig.



Kommer inte se exakt ut som denna, hade en annan bild jag visade upp som jag inte vill visa här då den är lånad. Men nåt liknande, inte lika avencerad.

Nu verkar allt med bröllopet ordna sig så nu ska jag luta mig tillbaka och bara njuta:)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

se där! det löser sig ALLTID till slut! vet inte om du minns när jag hade panik över buketten 2 dagar innan, att blommorna som floristen tagit hem var hemska och LILA haha...



min lycka var kortvarig för nu är han ju borta igen, till på fredag =)



kram

Postat av: annika

Vad roligt att det löste sig =)

2008-10-01 @ 12:23:58
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: SMÄM

huu, vet hur det är när saker inte riktigt går som man vill i samband med bröllop. tur du fick tag på någon som kunde göra din tårta. den kommer bli kanon.

2008-10-01 @ 13:02:12
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Åh vad roligt att höra!

Kram Sandra

2008-10-02 @ 14:03:55
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Anna

Hej! Jag är också på jakt efter lite roligare bröllopstårtor än de vanliga princess... kan du säga vart du hittade tårtbutiken??? Vad hette den? O vad fick du betala per bit? Mvh Anna

2010-06-09 @ 18:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback