Mitt nya hår

Köpte löshår när jag var i Göteborg i helgen. På Salong Safari, Östra larmgatan 10, har dom superbilliga hår att köpa. Detta som jag köpte är äkta hår och kostade 390:- och ett paket räcker till en hel hårförlängning. Hade jag velat ha med clips för att sätta i det hade det kostat ca 500:-, billigt det oxå. Min frisör ska bara fästa det i mitt hår på min bröllopsdag med nålar så jag köpte inga clips. Kommer att köpa till clips senare för att ha efter bröllopet oxå. Tror nog att jag kanske behöver lägga i en toning i mitt hår och  ev i löshåret oxå. Min nuvarande färg är ruskigt ful om man jämför med löshåret.







Så ska ni köpa hårfärlängning så kan jag verkligen rekomendera Safari, Mycket billigare än att göra på salong. Köper du ett paket med hår och syr fast clips på håret själv så har du en hel hårfärlängning som du kan sätta i ditt eget hår närsomhelst, finns tips på t ex Tajmahal.se hur man sätter i håret. För jag är lite sån att jag inte vill ha långt hår jämt så då är det ju bra om man enkelt kan variera detta.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

billigt! jag har ju löshr här hemma med men ORKAR inte tänka på att matcha med färger osv. skönare att göra en riktig förlängning o färga allt så det blir samma på en gång =)



kram

Postat av: Evelyn, i hemmet

Det brukar ju vara hutlöst dyrt! Är nog sugen på att köpa, men hårförlängning är nog det sista jag behöver ;) Om löshåret ska fästas i hårbotten finns det knappast någon som är längre än mitt riktiga hår :D

Kram, kram!

2008-06-16 @ 15:29:36
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Ja, det var riktigt skoj!

Roligt att han var få social och trevlig framför allt :)



Ja, klart att man är redo!

Jag tror det slutar 1-1, sj? :)



Mvh

Söderlund

2008-06-16 @ 18:21:29
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Chrisoda

Very informative...God Bless

2009-01-07 @ 09:01:17
URL: http://chrisoda.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback