Nya stolar till köket

Har ju nyligen målat om i köket, igen, och känner nu ett starkt behov av nya köksstolar. Våra känns riktigt trista nu, bord och stolar Jokkmokk från Ikea, och jag är så himla sugen på vita stolar till det nya köket. Kommer fortfarande ha kvar bordet men tror det kommer bli snyggt med vita stolar till. Dessa hittade jag på Mio när vi var där förra veckan. Har kikat på dom länge men nu såg jag att dom finns för 990:- för 4 st, perfekt ju. Kommer önska mig dom i födelsedagspresent, fyller i början av aug. Hoppas jag får dom.


Bild: Mio

Kommentarer
Postat av: Sandra

De stolarna blir nog perfekta till ert fina nymålade kök! Kram

Postat av: Mari

Stolarna är snygga men kolla upp undersidan och lacken först. Billigt kan bli dyrt.....Bara ett tips. Jämför undersidan men en stol så är något dyrare så ser du skillanden. Var själv inne på dessa men när jag pratade med säljaren så lärde han mej hur en undersida ska se ut för att benen ska hålla bra. Visst vill han sälja en dyrare stol men jag förstår hans resonomang absolut. Har även en kompis vars stolar var helt slut efter bara ett litet tag. Både i lack och benen vek sej.

2008-08-12 @ 07:07:06
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Lukastanja

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-09-11 @ 11:56:58
URL: http://lukastanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback