Filmtipset

Såg på Fracture/Bristande bevis igår. Har väntat lääänge på att få se denna film och jag blev inte besviken.

Handling:
Ryan Gossling spelar åklagaren Willy som hamnar i en katt och råtta lek med Thomas Crawford (Hopkins) som anklagas för att ha mördat sin fru. I brist på bevis, trots ett erkännande från Crawford, släpp han på fri fot och Villy, som är säker på att han är skyldig, börjar sin jakt på bevis.

Fracture


Ryan Gossling är en enormt bra skådis och även här visar han sin kapacitet. Hopkins blir man ju aldrig besviken på även om han nog aldig kommer att göra en bättre film än När lammen tystnar. Men denna är riktigt bra med många, om än inte oväntade, tvistar.

Mitt betyg: 4/5





Kommentarer
Postat av: sandra

Då ska jag se den när jag får tillfälle!! :)

Postat av: Frida

Alltid bra med filmtips! Själv såg jag Juno i fredags, grymt bra! Kika gärna in på vår blogg för att se vilka filurer det är som ska ta över nu när jag ska sluta! :-) Lena och Anna är två superhärliga tjejer!

2008-01-28 @ 16:11:25
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Anonym

Hopkins är också en kanon skådespelare. Hade jag mött honom i en mörk gränd så hade jag blivit livrädd. ( Hanibal Lector)

2008-01-28 @ 19:18:54
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Kim

Hopkins är grym! Älskade När Lammen Tystnar o jag gillar inte skräck/läskiga filmer i vanliga fall. Kanske ska ta o se den där filmen?

2008-01-29 @ 23:02:13
URL: http://qrious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback