I Miss U

Helgen har varit kanonbra. Bröllopet i lördags var jättefint. Vädret var underbart, solen sken och det var inte jättehett ute, perfekt. Jag började såklart lipa så fort brudparet kom in i kyrkan. Känns bra att få vara med på ett bröllop så nära vårt egna, fanns mycket vi tänkte extra på och snappad upp. Nu ser vi brudparet nästa gång på vårt bröllop i november.

Idag åker älsklingen upp till Älvdalen med jobbet för att öva skjutning. Han kommer inte hem förren nästa ons, den 20e. Känns jobbigt och jag saknar honom redan, fast jag nyss vinkat av honom i dörren. Tur jag har endel pyssel med bröllopet att göra, annars hade jag inte stått ut.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det skoj att vara med om ett bröllop när det är så nära ens eget.

Önskar er en fin måndag.



kramis

Postat av: Sessan

Oj, är ni från skövde? där har jag bott! =)



Vi har varit ihop i 4,5 år i oktober =) Så då är vi nästan lika!! =)

2008-08-11 @ 23:36:49
URL: http://sessan82.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback