Tio bästa böckerna

Fick en liten idé om att lista dom 10 bästa böckerna jag läst som jag aldrig kommer glömma. Finns ju hur många mer bra böcker men här är iallafal min top 10 lista, utan inbördes ordning.

HÅKAN NESSER "Människa utan Hund"
KARIN FOSSUM "Jonas Eckel"
JAMES FREY "Tusen små bitar"
KAJSA INGERMARSSON "Den ryske vännen"
HÅKAN NESSER "En helt annan historia"
BRET EASTON ELLIS "American Psycho"
PATRICIA HIGHSMITH "MR Ripley: En man med många talanger"
SYLVIA PLATH "Glaskupan"
MICHAEL CONNELLY "Poeten"
KARIN WAHLBERG "Blocket"

VILKA är ERA favoriter?

KRAAAM


Kommentarer
Postat av: Karin

detsamma:) ha en fin dag!

Postat av: sanna

svar: tack så jätte mycket för tipset :D!
Ha en finfin dag :)
Kram

2007-09-06 @ 12:26:28
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Wysteriia

Var så länge sen jag läste en bok som INTE varit en skolbok så jag vet inte ;)

2007-09-06 @ 12:37:47
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anonym

Åå du bara måste läsa Stieg larsson bökerna ! män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes.. Jag har alltid avskytt att läsa men blev helt fasst i dom här och kunde inte sluta. Helt klart att rekomendera :)
Ha en bra dag :)

2007-09-30 @ 22:17:05
Postat av: nilsson

Stieg Larsson var en kall jävel. Böckerna är något underhållande, men totalt värdelösa om man tänker efter. Inga som helst känslouttryck, bara en massa gnäll om hur dåligt sveriges finansvärld och polis är.
För att inte tala om hur han försöker förverkliga sig själv i Mikael Blomqvist. Nej du, läs nåt bättre.

2008-02-07 @ 16:57:48
Postat av: Ariolea

God bless you

2009-01-13 @ 09:42:50
URL: http://ariolea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback