Måndag och balsnack

Då var helgen över och det är måndag igen. Känns på nåt sätt jobbigt med ny vecka idag, vet inte varför. Har endel att göra i veckan, idag ska jag bla prova min balklänning med skor till. Ska bli kul att se. Balen är ju redan nästa helg, bara 2 veckor kvar. Shit vad tiden går fort. Ska bi superkul att få gå på balen denna gången då vi är bjudna gratis pga Älslingens utnämning till Löjtnant i år. Så det blir till att sitta vid honörsbordet denna gången:) Det har vi ALDRIG gjort förut så det känns som om man måste se extra fin ut.

Denna tiara har jag tänkt att ha i håret. Den är mer som ett diadem och ligger typ på huvudet, den står inte upp. Sen är planen att håret ska vara uppsatt på nåt enkelt sätt. Hade ju tänkt ha långt lockigt men jag MÅSTE ta ur mitt löshår innan då det inte alls är lika fint längre. Så jag kände att det var bättre att ta ur det och ha mitt eget hår och göra det bästa av d istället för att ha en hårförlängnig kvar som är ful.

Tiara




Foto: Happyhair


KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon. Ha en bra dag!

Postat av: Limpan

Hejsan! Googla om högtidsmiddag i skövde och kom sen till din blogg! Undrar hur man gör med det där med balklänning och sånt, har aldrig varit på en sådan tillställning, finns det snygga att hyra? eller ä det bättre att köpa en balklänning? vart då isåfall? vart kan man få en ok håruppsättning, jag har
ju page!!! gud va nervös jag är!! HAr knappt kännt killen i mer än någon månad. är folk väldigt strama på sådana här tillställningar, är det isåfall nåt man borde tänka på i uppförandet?
Kram

2007-09-17 @ 10:12:45
Postat av: Kristina

Svar till Limpan:Nej vad kul att du ska gå oxå:) Ja jag brukar hyra då det inte är så kul att köpa en klänning som man sen bara kan använda 1 gång, för man vill ju inte ha samma året efter:)Ang håret så kan du ju sätta upp det lite snyggt själv lr be en kompis göra det, som jag ska göra, l bara ha det hängandes. Förstår att det kan va nervöst, jag var supernervös första året jag skulle gå. Men det är inget att va nervös för, man har supertrevligt och träffar urmysiga människor. Vad man ska tänka på är att försöka äta nåt på dagen då maten kan ta tid innan den kommer in och så dricker man ju endel innan. Annars är det inget speciellt, du kan väl höra av dig om du känner dig osäker på nåt.
Kraaam

2007-09-17 @ 10:53:20
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Evelina

spännande, du får lägga in bilder på dig iaf, så vi får se hur vacker du är!
kram

2007-09-17 @ 21:53:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback