Ingen kamera inga bilder

Jag vet att jag lovat er bilder på min nya frisyr men tyvärr måste jag göra er besvikna. Älsklingen kom hem igår lite sorgsen, utan kameran, och sa att han "tappat bort den" på jobbet, förmodligen snodd säger jag. Gissa om jag blev FÖRBANNAD, jag ville inte ens att han skulle ta med sig den till jobbet från början men han lovade att inget skulle hända så... Men nu har det dock hänt nåt å jag är inte glad idag heller. Ville ju lägga ut bilder på håret ju:( PISS OXÅ. Fast det som är mest störande är ju inte att jag inte kan visa bilder på håret utan att man ville ha kameran med sig på BALEN på lördag, han skulle fixa d sa han men vem vet. Ja ja, inga glada miner här inte idag.

KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Jen

Fasen att inte folk kan hålla reda på vad som är ditt och mitt! Saker som försvinner på sitt jobb är ju lite ruggit. Verkligen synd. Jag som var så nyfiken på din klänning som du var så nöjd med och ditt nya fina hår. *grrrr* Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback