Dåligt med bloggning

det blivit den senaste tiden. Har varken hunnit lr orkat. Men nu är jag tillbaka:)

I fredags hämtade jag ju ut mina glasögon(bilder kommer sen) sen gick vi en sväng på stan och tog en fika. På kvällen såg vi på FRIIDROTT och myste i soffan. La oss tidigt inför IKEA resan dagen efter. Så på lör drog vi iväg vid halv 9 på morgonen, lite segt men. Var hemma vid 14.00 och då började upppackandet och ihop sättandet av sängborden och allt annat vi köpte. Bilder kommer:) Så på söndagen tog vi det allmänt lugnt, städade, såg på FINNKAMPEN och hade det bra.

Nu ska jag äta lite frukost och sen ducha och göra mig iordning. Ha en bra dag!


KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Christina W

HOppas din dag blir bra också!

Postat av: Malin

Ha en bra dag du med :)

2007-09-10 @ 08:01:37
URL: http://Justmaliin.blogg.se
Postat av: Malin

Ha en bra dag du med :)

2007-09-10 @ 08:01:41
URL: http://Justmaliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback