28 veckor senare

Såg zombi/skräck filmen 28 veckor senare för några dagar sen. Då jag tyckte att föregångaren 28 dagar senare var superbra hade jag lite för höga förväntningar på denna. Visst den var bra men det finns många bättre skräckisar på marknaden. Men jag kan ändå tycka att man ska se den om man sett 28 dagar senare.

Handling:
Filmen tar vid där den första slutade, alltså 28 veckor senare. De aggressiva zombierna har dött ut av svält eftersom det inte länge fanns några överlevande kvar på den brittiska ön att sätta tänderna i. Så nu ska britterna flytta tillbaka till en säker del av London, och säkerheten står ingen mindre än den amerikanska armén för. Inte helt oväntat bryter epedimin ut igen allt medan de beväpnade jänkarna desperat försöker få kontroll över situationen. Och som man kan förstå går det hela överstyr.

MITT BETYG: 3/5

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha ok, då är den lika liten som vår =)
fy den filmen vill jag inte se, gillar inte zombie o vampyrfilmer så värst mkt!
kram

Postat av: Evelina

vi har torrfoder framme jämt, sen brukar hon få 1/3 av en enportionspåse typ varannan, var tredje dag.. mer än så äter hon inte =) o torrfodret verkar hon bara äta måttligt av med som tur var! har ni gett mkt blötmat?
kram

2007-09-10 @ 10:48:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback