Dermalogica

Beställde på Look Fantastic ett Travel-kit/Start kit  från Dermalogica idag. Tänkte att jag skulle testa produkterna ett tag och se hur det går. Så att det fanns små kit var ju superbra. Gick väl på ca 300:- och då ingår detta:

Multi-active Toner
Skin Smoothing Cream
Gentle Cream Exfoliant
Special Cleansing Gel
Soothing Eye Make-up Remover (prov)
Skin Hydrating Masque (prov)

Ny beställt


Superbra tycker jag då alla produkter är såna som jag blev rekomenderad så detta ska bli kul att testa. Hade jag köpt direkt i butiken så hade det bara blivit en rengöring och kräm men nu får jag ju dom andra produkterna oxå:)

Kommentarer
Postat av: Jess

Aldrig hört talas om... du får säga vad du tycker sen =)

Postat av: paulina mikaéla.

Vilket kap :)

2007-10-02 @ 08:21:51
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback