Bättre, inte än bra

Mår betydligt bättre idag. Förkylningen som jag trodde var på väg bort har dock kommit tillbaka. Tror jag nyst å snytit mig minst 40 gånger redan å klockan är bara 9.30. Men maginfluensan jag drabbades av igår försvann lika snabbt som den kom, det var skönt d. Så nu har jag bara min förkylning att slåss med. Tar det lite lugnt med bloggandet några dagar till, orkar inte sitta framför datorn en längre stund.

Idag blir det film, all by my lonesome. Först ut är ALFIE med Jude Law och sen ska jag kika på ROAD TO PREDITION där Jude Law oxå är med å bla Tom Hanks.

Ska måla naglarna sen oxå, måste ju pyssla om mig själv lite, även om jag är sjuk:)

Ha en bra dag!


KRAAAAM!

Kommentarer
Postat av: Jen

Nä fy stackare där! Jobbigt att vara sjuk. Men vilken tur att maginfluensan inte höll i så länge. Krya på dig. Kram

Postat av: Sweetheart

Det är när man är sjuk som man har tid att göra sådana grejer som att ta långa bad, måla naglarna osv ;) Hoppas du kryar på dig snabbt!

2007-10-11 @ 10:38:54
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Mi

Jag är också hemma sjuk, det vägrar envist att gå över. Mår faktiskt sämre idag till och med :( Men men, man får göra det bästa av situationen - se på film o TV, läsa tidningar och bara mysa! :)
Krya på dig!
Kram // Mi.

2007-10-11 @ 11:10:03
URL: http://josiesweet.blogg.se/
Postat av: peter

du målar väl tårna också?

2007-10-11 @ 17:47:05
Postat av: Vaniljis

Krya på dig gumman... kramis

2007-10-11 @ 19:04:55
URL: http://vaniljis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback