Tjejsnack

Vecka 46
Sömn Ämnet kommer från
Sirpa. Vill du veta mer om Tjejsnack, gå in på http://mlilja.net/tjejsnack/


Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?

Ja jag sover som en stock. Men vaknar ofta och behöver gå på toa så det känns som min sömn bli störd.


Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?

8 timmar blir det nog, på helgerna lite mindre.


När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?

Brukar försöka gå upp vid 8.30 på helgerna om man inte varit ute lr så dagen före. Brukar gå och lägga mig vid 23 på fre och lör men lite tidigare på sön.


Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?

Snarkar bara när jag är förkyld, ibland har jag fått höra att jag pratar i sömnen.


Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?

Jag sover med min Älskling.


Kommentarer
Postat av: evelina

tack =)

jo mormor o farmor lever, men de bor ju 30 mil bort ungefär =(

när jobbar du nästa gång nu?

kram

Postat av: Jennie

oj va tidigt du vaknar på helgerna;P

2007-11-14 @ 13:53:55
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback