Tidningar

Har fått nya numret av Modette idag. Fick ett provapå erbjudande som jag inte kunde tacka nej till. Med bra presenter och allt. Ock då det är en ny tidning kändes det kul att prova.

Har oxå via Press-stop beställt en bröllopstidning som jag tänkt ska ge mig lite inspiration och då vi inte har Bröllopsmagasinet i min stad så var det lika bra att beställa den via nätet. (Har faktiskt inte hittat nån bröllopstidning överhuvudtaget här.) Visste inte, förren idag, att man kan beställa tidningar på nätet och få dom hemskickade. Kul grej tycker jag.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Jessica

japp det blir Sousse för oss med =) Jo, men jag tror du sa det förut ;) jag frågade väl lite om hur shoppingen var och så ;)

Postat av: Sweetheart

Har itne fått min modette än :( men räkningen har jag fått :P

2007-05-15 @ 12:34:23
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: anna

Åh jag vill också gifta mig!

2007-05-15 @ 12:39:03
URL: http://declaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback