Klippning igen

Imorgon ska jag iväg till frisören igen. Håret växer ju som ogräs nu. Sen jag klippte det kortare i vintras tycker jag mig märka tydligare att det växer. När håret var långt märktes det knappt. Vill klippa det ytterligare lite kortare. Får bolla med Linda om lite idéer. Gillar denna klippning på Sarah Jessica Parker som hon gjorde i säsong 4 av SATC. Då jag oxå har självlockigt skulle det nog passa ganska bra. Får väl se vad det blir. Fin hon är på bilden förresten. Love her!

Nya frisyren kanske





Kommentarer
Postat av: Erica

Nja, det blev inte så mycket. Men lite :) ska lägga upp bilder nu! :D

ah, så fin hon är.

Postat av: Kix

Ja, en otroligt vacker bild på henne! Fin frisyr också.

2007-05-02 @ 21:41:41
URL: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback