Hat söndag

Usch vilken dag detta kommer bli. Älsklingen begav sig iväg tidigt imorses och kommer inte hem förren på tors kväll. Skulle bort med jobbet. Då han jobbar inom försvarsmakten är han borta endel men detta året har varit lugnt. Lite små dagar borta bara. Nu är det dock 5 dagar och det känns piss. Det är alltid jobbigt samma dag han åkt. Sen vänjer man sig lite att var själv. Det jobbigaste är nog att sova själv när man är van att ha han där brevid. Jag säger bara ucsh och fy vad tråkig denna dag kommer bli. Ska se på film med mamma ikväll kanske och under dagen ska jag se på lite repriser på TV. Missade DH i tis så det ska jag se. Sen så är det ju OC ikväll som jag bara måste se då jag missade även detta förra gången. Ja ja har ju lite att fördriva min dag med men helst av att skulle jag vilja ha min Älskling här. LÄNGTAR redan till torsdag. Hoppas dagarna går fort. Blir nog mycket bloggand dom här dagarna och mycket fika med kompisarna.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jobbigt att vara ifrån varandra så länge! Jag tror inte jag har varit ifrån min Jimmy i mer än 2-3 dagar högs hehe. Bara det är jätte jobbigt ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback