Gårdagens TV

Igår var det ju Äntligen Hemma och Dhw. Såg såklart båda. Äntligen Hemma tyckte jag inte riktigt om denna gången. Tyckte inte det dom gjorde blev så jättesnyggt. Fast man får ju alltid tips och inspiration ändå.

I Dhw hände det ju enhel del som vanligt. Förstod direkt när man fick veta att Alma levde att hon var skum. Stackars Bree, ska hon aldrig få det bra och va lycklig. Å vad jag hoppas att Gaby och Carlos blir ihop igen. Han är ju sååå söt. Som en lite nallebjörn ju. Och Susan och Mike måste ju oxå bara bli ett par igen. Väntar med spänning på nästa avsnitt.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: ENGLAVAKT

hehe okej :) fin var den iaf :p
jag har också fått hjälp med min :)

Postat av: Camilla

Verkar kul att följa :-D Ha en bra dag!

2007-05-16 @ 08:57:44
URL: http://ce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback