Gårdagens Simon och Tomas

Gillade verkligen det dom gjorde igår kväll. Tyckte sovrummet  blev jättefint. Älskade tapeten. Hade först svårt för att dom hade den på alla väggar, inklusive på dörrar, men sen tyckte jag det blev riktigt bra. Även om det inte är min stil så blev jag ändå inspirerad och skulle inte ha nåt emot att ha den tapeten i mitt sovrum. Härligt det var med ett så stort sovrum. Det vi har är typ hälften av det. Fast tycker ändå att vårt är ganska mysigt men det får ju inte plats med det jag vill ha där inte. Som tex en sån fåtölj som dom stälde in. Det såg riktigt härligt ut att bara kunna sätta sig där på morgonen och läsa tidningen. Kanske i huset vi nån gång ska köpa.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Gautejuni

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback