Fint hus

Detta hus vill jag å Älsklingen köpa. Om vi haft råd dvs. Jättefint och stort. 7 rum på 180 kvm. Lagom:) Ligger dock aningens för långt ut på "landet". Men för 950.000 skulle jag nog kunna leva med det. Billigt enligt mig för om man kollar på hus i närheten av stan så går dom på mellan 1,2 och 4. Visst ett hus på 4 miljoner skulle jag ändå aldrig köpa men 1,2 är dyrt det med. Fast det kan jag tänka mig att betala iallafall. Kolla köket, hur snyggt som helst. Resten av huset går i samma stil och det var inte mycket man skulle behövt göra med det. Ja ja.

Fint hus
         K?ket i huset


Foto: Hemnet

Kommentarer
Postat av: Thowe

köker var ju helt underbart!

Postat av: Johanna

Ja köket var snyggt tycker jag med =) kram

2007-05-15 @ 20:14:06
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Postat av: Abdulvanja

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-01-13 @ 14:09:29
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback