Fall Out Boy

Måste erkänna att jag inte tyckt dom varit så bra förut men ju mer jag lyssnat på dom desto mer tycker jag att dom är bra, riktigt bra. Låten Thnks fr th Mmrs spelas flitigt hemma nu. Kommer ihåg när jag såg Pete Wentz, fd bakgrundssångare numera front sångare i gruppen, när han va med i nåra avsnitt av One Tree Hill. Tyckte han var så söt där. Gruppen har ju hållit på ett bra tag men inte varit så populära i Sverige förut. Deras ny skiva heter "Infinity on High" och släpptes i feb i år . Hursom Fall Out Boy är nya favoriter hos mig.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag var på konserten i mars :P

Postat av: Nadia

jag gillar nog bara deras låt dance, dance ;P

2007-05-16 @ 18:04:33
URL: http://Goodies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback