En lista, igen

Snodde denna av Erica.

Vilken svordom använder du mest? Jävla skit
Äger du en iPod? Ja. En silvrig Nano
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.45 sen i lör
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Verkligen inte
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta tror jag
Vilken var den senaste filmen du såg? All the King´s Men
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa, bet lån, shoppa kläder
Har någon någonsin kallat dig lat? Kan hända:)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej nej.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? I dvdn ligger just nu Counting Crows som jag lyssna på nyss
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig
Använder du huvtröjor? Ja
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Förmodligen
Tittade du på tecknat när du var liten? O ja
Äger du några band T-shirts? Nopp
När flög du senast? Förra sommaren till Tunisien
Har du gråtit offentligt? Ja
Vilka gör du, önskningar eller planer? Planer
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja jag försöker
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Har 3 tatueringar
Kan du kasta macka? Nej
Vad har du med dig in på bion? Älsklingen:)
Gillar du att flyga flygplan? Gillar och gillar
När sov du senast på golvet? Typ aldrig. Nej jag vet inte
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Iallafall 6 timmar
Äter du frukost dagligen? Ja men inte mycket
Brukar /brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? Nej, jag var en good girl:)
Vilken är din favoritfrukt? Päron, banan kiwi
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ibland kanske
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 28 HJÄLP
Tror du på liv på andra planeter? Vet inte vad jag tror
Vad var det sista du åt? En banan
Gillar du senap? Ja i små mängder
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att detta oxå går över
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja absolut
Sover du på sida, mage eller rygg? På sidan
Tycker du om att krama folk? Ja mina nära och kära
Skulle du säga att du är trendig? Vet inte, kanske
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Prinsessan Leia
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? Ja lite faktiskt
Vilka böcker har fått dig att gråta? James Freys "Tusen små bitar"
Vad är du allergisk mot? Svamp
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej älskar kött
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Kristoffer har jag fått veta

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är utmanad! Kolla in i min blogg, det senaste önskeoutfit-inlägget.. :)

Postat av: Kix

Det var en kul lista!

2007-05-07 @ 21:30:39
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: Cassie

Åh, ska jag göra :D

2007-05-08 @ 09:17:44
URL: http://blonde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback