Det där med bröllopsfrisyr

Har mer och mer börja tänka på hur jag vill ha håret på böllopet. Har inte hittat så mycket om det på nätet men vet iallafall på ett ungefär hur jag tänkt mig. Långt lockigt med halva håret uppsatt på nåt snyggt sätt med några fina spännen, och med resten hängandes  fritt på ryggen. Tror oxå att jag vill ha nån slags tiara. Inte för hög lr så men så att den syns framifrån. Med typ strass lr pärlor på i silver lr liknande. Så nu vill det till att börja spara. Börjar ångra mitt senaste klipp men men. Jag har ju lite tid att spara ut det på och annars finns det ju löshår. Fast hällst vill jag ju ha mitt eget. Funderar oxå på det där med slöja. Ha lr inte ha, det är frågan. Just nu lutar det åt INTE HA. Men jag kommer nog ångra mig X antal gånger innan det väl gäller.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback