Bröllopsmagasinet

Fick ju min bröllopstidning förra veckan. Den har gett mig mycker inspiration och det fanns mycket om planering osv i den. Mycket brudklänningar och ringar oxå, vilket va jättebra. Kommer nog sätta mig ner å kika i den nån dag snart igen. Hade tänkt köpa nån slags pärm och sätta i allt som har med förberedelserna och planeringen av bröllpet att göra. Typ urklipp och bilder mm som kan va kul att ha. Sånt som är viktigt. Och så har man det ju på ett och samma ställe. Jag är ju en väldigt ordningsmänniska. Och jag planerar in i minsta detalj. Just nu finns det inte så mycket att sätta in men det kommer väl:)


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Iamblogger

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback