1 månad kvar, nästan ialllafall

Nu är det inte lång tid kvar tills jag å Älsklingen sätter oss på flyget ner till BULGARIEN. Den 3 juli bär det iväg. Så lite ner än 1 månad är det kvar. Å vad vi längtar. Ska bli såååå skönt med värme och sol och bad. Här är det ju ingen hit med vädret direkt. Regnigt och tråkigt. Man blir ju nästan lite deppig av detta vädret. Men snart är vi i SOLEN. Jippie! Kommer sakna bloggen lite. Kan kanske blogga nån dag där nere men vi får se. Får klara mig 1 v annars. Sen blir det blider och sånt när man kommit hem. Å vad jag längtar.


Bulgarien

Hotellets pool där jag kommer ligga om 1 mån:)




CIAO!

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Låter underbart!
Har iofs inte varit i Bulgarien än, men får se hur det blir mot slutet av sommaren brukar, ta en sista minuten resa då...kan ju bli varsomhelst, alltid lika spännande att komma på nya resmål:)

Postat av: Anonym

sköönt! var i bulgarien ska ni? vi planerar med utlandstripp i år =)

2007-05-29 @ 12:51:48
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Åsa

Bloggen finns alltid kvar vet du!! *skrattar*
Kommer sakna att läsa dina inlägg förstås!
Men desto mer att se fram emot när du kommer hem sen o bloggar!

2007-05-29 @ 16:59:34
Postat av: Vaniljis

VAD fuskigt! ;) Låter helt underbart!

2007-05-30 @ 05:42:06
URL: http://vaniljis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback