Top model 7

Top model 7



Såg på Top Model i går. (Skulle sett Grey´s men jag kunde inte bestämma mig så det blev Tyra och gänget istället). Har verkligen fastnat denna säsongen och jag har hittat min favorit. Det gjorde jag nästan direkt. Tycker att Melrose är jättefin och tar väldigt fina kort. Igår var dom riktigt fina. Då hon var både Donald Trump och hans fru Melania. Måste varit svårt men det klarade hon och korten blev skitbra. Brukar av nån anledning fastna för tjejerna som ingen annan gillar. Som typ är en bitch. Kanske för att jag själv inte är det å tycker att hon är strong som vågar stå på sig och skiter i vad andra säger om henne. Jag håller iaf på henne.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Karin

har inte kollat en enda gång denna säsong faktiskt... är det nåt att hänga i granen eller?

Postat av: Camilla

Greys är bättre!

2007-03-22 @ 15:02:46
URL: http://www.stilic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback