Sol, värme, kär och galen

När det är så här fin väder dyker känslor upp som varit begravde under vintern. Jag blir så glad och lycklig av solens strålar. Och jag känner mig mera kär än innan. Fast det tror jag bara är inbillning. För kär det är jag året runt i min Älskling. Just i dag är jag totalt överlycklig. Går runt med ett STORT leende på läpparna. Längtar tills min bubbe är hemma å jag får krama och pussa på han så mycket jag vill. Trodde aldrig, efter ungdomens misstag och svek, att jag skulle kunna känna så här för någon. Älskar å saknar dig min ubbebubbe!

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh, det är verkligen underbart med kärlek!:)
J

Postat av: Malin

Ja Glamour har blivit ett riktigt bra tillskott i modetidningsvärlden här i Sverige :D

2007-03-29 @ 11:09:48
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Martinolea

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-03-13 @ 11:21:42
URL: http://martinolea.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback