Ny vecka med ångest

Trivs inte alls med att vara arbetslös. Vet inte hur många jobb jag sökt den senaste tiden och inte ens fått några svar. Hur svårt kan det vara att höra av sig och meddela att man inte fått jobbet? Har dock fått 2 svar så dom ska ha kred för det. Hur många jobb kan man söka innan man mår dåligt av att inte få något? Jag tycker det är jättejobbigt och självförtroendet, som inte är så bra från början, bara sjunker och sjunker. Ska prata med min handledare på AF om detta för jag mår inte alls bra av det.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack så mkt för omtanken.. förhoppningsvis rusar veckorna förbi!:)
får ta o hålla tummarna för dig att du får lite positiva besked från de dumma arbetsplatserna!:)
J

Postat av: moa

Hoppas du hittar ett jobb snart! :)

2007-03-12 @ 10:56:03
URL: http://gunke.blogg.se
Postat av: Maria Gbg

Har också varit i samma situation, dvs arbetslös länge å sökt hundratals jobb. Men nu tycks det faktiskt finnas många fler jobb. Ett tips är att kontakta bemanningsföretag. De behöver ofta folk. Speciellt i sommar.

Lycka till!

2007-03-14 @ 09:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback