Min dag

Har varit ute i det fina vårvädret idag. Tog en morgon promenad och funderar på att gå en sväng till snart. Har typ inte gjort något i dag och börjar bli lite rastlös. I kväll jobbar Älsklingen, tråkigt att vara själv. Fast mamma kommer nog över en sväng på fika. Och sen ska jag nog bänka mig framför TVn och se på GILMORE GIRLS och DESPERATE HOUSEWIVES. Ska nog göra mig en god smoothie till. En ganska bra kväll ändå, trots att man är själv.

Längtar till fre. Då drar jag å Älsklingen till STHLM för att träffa E och R. Kommer upp ganska sent på fre så då ska vi nog bara äta någonstans och sen kanske spela lite spel. På lör ska vi tjejer iaf shoppa loss lite. Jag bara måste köpa på mig lite produkter från KIEHL`S som jag har fastnat för.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback