Ljusparty

I söndags var jag hos en kompis som hade Ljusparty. Har varit på ett förut och tycker alltid att det är sååå kul. Hittade mycket snyggt. Men beställde inte allt jag ville ha. Det är ju ganska dyrt men ibland kan det faktiskt vara värt det. Ska själv ha visning någon gång i Maj. Det kommer allltså någon från PartyLite till mig och berättar för mina gäster om deras produkter. Dom har t ex många olika ljus, ljusbehållare, doft oljor m m. Hoppas att jag får tag i tillräckligt med folk. Det är ju ganska så nytt här omkring så jag kan nog hitta folk jag känner som inte varit på något ljusparty än.

För att få veta mer om PartyLite gå in på
www.partylite.se

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Arnesophie

Very interesting & professional site. You done great work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback