Lite arg

I dagens Aftonbladet finns det en artikel om en tjej som jobbar inom telemarketing. Hon tjänar 74kr/t om dagen och får ut typ 10.000 i mån. Efter att alla räkningar är bet har hon 3000 kvar, och hon är inte nöjd. Hon kan tänka sig att hellre gå arbetslös om inte hon får högre lön. Men snälla nån. Att gå arbetslös är inte så kul om hon nu tror det. Jag skulle göra vad som helst för att få hennes jobb. Och att ha 3000 över i månaden skulle vara lyx för mig. Jag vet hur man lever fattigt. Hon kanske vill byta med mig. Det är bara att hör av sig isf. Jag blir så arg när man inte kan vara glad för det man har. Ta inte saker för givet hela tiden. Gå arbetslös du och se hur kul det är lr varför inte, BYT JOBB.


Kommentarer
Postat av: ME

usch.. ja vissa uppskattar inte det de har!

Postat av: Malin

Hihi kul att du har halva min adress :P Jag håller SÅ med dig om inlägget!

2007-03-28 @ 17:00:54
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback