Internationella kvinnodagen

GRATTIS alla kvinnor/tjejer. I dag, den 8 mars är det internationella kvinnodagen. Ska väl inte fira den direkt, en fika med mamma bara. Hon har vart i Norrland 1 v och kommer hem i dag. Firade sin 60 års dag på okänd ort. Annars ska jag inte göra så mycket, städa lite å tvätta inför helgen. I morgon drar vi till Lerum å sen Götet för konsert i Lisebergshallen. Ska kanske köpa ett naglack i dag. Såg, på en tjejs blogg, en bild på Paris med rosa naglar och blev ganska sugen på ett själv. Fast jag inte tror att jag passar i det. Men det får nog bli ett ialla fall. Nu ska jag hoppa in i duchen.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanfatima

Great work,webmaster,nice design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback