Bok tips

För ett tag sedan gjorda jag och Älsklingen i ordning lite i bokhyllan. I stället för att ha böckerna i bokstavsordning så har vi dom nu i färgordning. Svart, rött, lila, rosa, grått, blått, grönt, vitt, beigt och orange. Det blev riktigt coolt och snyggt. Alla reagerar på det och säger att det blev ett rejält blickfång.

Här kommer lite bok tips:
Kajsa Ingermarsson, "Den ryske vännen"
Bret Easton Ellis, "Lunar Park" (han som skrivit American Psycho, som jag oxå älskar)
Karin Wahlberg, "Blocket"
James Frey, "Tusen små bitar"
Alla Håkan Nesser ex "Fallet G","Människa utan Hund","Skuggorna och regnet"
Karin Fossums böcker

Har oxå läst 4 av Gossip girl böckerna. Även om jag är lite äldre än de flesta som läser dom så tycker jag ändå att dom är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback