Snart

Ligger jag å Älsklingen HÄR. Det är inte lång tid kvar nu, den 3 juli är det som gäller. Fy fan vad det ska bli härligt. Vill åka NU. Längtar som fan ju, men den som väntar på nåt gott....



Bulgarien


Fick papper från VING häromdagen och kom då på att det va nya regler gällande handbagaget nu. Så nu måste man ha krämer,mascara,tandkräm mm i en 1l Zip-påse. Varje burk får bara innehålla 100ml och allt ska få plats i påsen så nu får man börja tänka om. Fast det ska väl inte va så svårt.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh, vad avundsjuk jag blir!! Jag vill osså åka! :) Vilka skumma regler som gäller nu för tiden! fast dom fyller väl nån funktion får man hoppas ^^ Kram!

Postat av: Jess

330. oj, det var inte dåligt ;)
gu så skönt de ser ut! *drömmer mig bort*
Ha en bra dag =)

2007-06-10 @ 11:45:33
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Regina

härligt!

2007-06-10 @ 12:07:34
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback