Nyduchad och fräch

Nu har jag precis duchat. Peelade mig och smörjade sen in benen med en brun-utan-sol produkt som jag Älskar. Har en tendens att inte bli så brun på benen så tacka vet jag denna uppfinning. Det är Bronze Nature från Yves Rocher. Benen blir härligt gyllenbruna, inte orangea, på 1 timma. Samtidigt som den återfuktar och gör benen sammetslena. Den är skitbra. Luktar gott gör den oxå. Brukar bara ta brun-utan-sol på benen, har haft svårt att hitta produkter som blir bra utom denna.Tror den finns för hela kroppen oxå så den ska jag nog kanske testa. Ibland använder jag dock NIVEAS brun-utan-sol,en för ansiktet och en för resten av kroppen. Den brukar funka om man är supernoga.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: carro!

Jag älskar "Dove". Alltså brun utan sol. Behöver inte alls vara supernoga! Finns i tre färger. Hur fixar man sig en ny snygg bakgrund? Har testat otaliga gånger, men förstår inte hur.... Dina orkideer var super fin!!

Postat av: Helena

Grattis till det blivande bröllopet då!Det är så skönt när man har pysslat om sig och smörjt in sig!

2007-06-11 @ 15:57:29
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback