Naglar

När jag var och handlade produkter igår gick jag till min favorit salong här i stan, Headlites. Där träffade jag på en gammal kompis som jag inte sett på MÅNADER. Hursomhelst hon var där och gjorde nagelförlängning hos en tjej . Och hjälp vad snygg det blev. Nu har jag själv blivit liiiite sugen på att gör det oxå. När jag förr tänkt långa naglar så har det kännts lite tacky, fast det beror ju helt på person och hur långa dom är förstås, men nu har jag helt ändrat mig. Såg skitsnyggt och frächt ut. Särskilt nu på sommaren. Men fan vad dyrt det va, typ 700:-. Inget jag vill kosta på mig nu iallafall. Sen så vet jag att mina egna kan bli grymt lång. Hade alltid långa förut men nu förtiden är dom inte det. Så jag vet att om jag bara sparar ut dom och sköter dom så kan dom nog bli långa ganska snart. Sen så tycker jag oxå att om man har riktigt långa naglar så är det snyggast att ha dom så neutrala som möjligt. Fransk manikyr lr nåt annat ljust. Ja ja sugen blev jag iallafall, får väl se hur jag gör.



Naglar


Såhär långa tycket jag är helt okej. Fina faktiskt.


Fina

Gillade dessa oxå. Kanske aningen för långa men jag vet inte. Färg mässigt skitsnyggt.


Foto:
Nagelfilen

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag känner mig alltid mer kvinnlig med långa naglar :)

Postat av: Anonym

de översta var finast!
tycker med långa naglar gör så man känner sig kvinnlig o fin =)
om inte annat får du göra det till bröllopet! har det hänt nåt nytt med det förresten??
kram

2007-06-13 @ 13:43:26
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anna

SNygga :D

2007-06-13 @ 18:02:21
URL: http://www.anna851219.blogg.se
Postat av: Challis

Visst är de fina men frågan är om det är värt det. Jag har själv haft akrylnaglar och det är beroendeframkallande! Man förstör ju i princip ens naturliga naglar eftersom man slipar ner dem för att den konstgjorda "tippen" ska kunna sitta bra. Naglarna blir så sköra efter du tar bort akrylnaglarna, jag blev helt tokig eftersom det tog flera månader innan de blev bra igen. så tänk efter innan är ett råd :) Kram

2007-06-13 @ 22:25:45
URL: http://www.challis.blogg.se
Postat av: Propagating Staghorns

I love this page.

2008-02-05 @ 20:33:00
URL: http://propagating-staghorns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback